2010. január 10., vasárnap

L'Oréal revitalift mélyrácok elleni regeneráló nappali krém



A modern arckrémek többsége már nem pusztán elvesztett zsiradékot és/vagy vizet pótol vissza a bőrünkbe, hanem különféle aktív hatóanyagokat tartalmaz. A L'Oréal revitalift család fő összetevője  a pro-retinol A, amely nagyon hatásos ráncok ellen, emellett  fibro-plastylt is tartalmaz, ez állítólag a bőr feszességét állítja helyre.

Igazság szerint ehhez a krémhez én még fiatal vagyok, hiszen mélyráncok ellen készült, de jó minőségű, retinolos krémet kerestem és a L'Oréal krémeivel általában elégedett voltam, ezért vettem meg a képen látható revitaliftet. Velem elég ritkán fordul elő, hogy tényleg érzékelem ennek vagy annak a szuper hatóanyagnak az eredményeit, de a retinol nálam működik. Olyan 6-7 éve vásároltam először retinolos krémet, és egy hét után érzékeltem, hogy kisimítja a bőrömet, amit akkor is észrevesz az ember, ha egyébként nincsenek ráncai. Azóta nagyjából tartom magam ahhoz a rutinhoz, hogy éjszakára retinol tartalmú arc- és szemránckrémet használok.

Ez a flakonos krém tulajdonképp nappalra készül, de ilyesmin én nem szoktam fennakadni. Annyi van, hogy az UVA elleni védelem kárba vész, hiszen éjszaka a hálószobában nem jellemző a napsütés. :) Egyébként azoknak, akik valóban nappal használják elmondom, hogy az igen korszerű Mexoryl XL napvédőt tartalmazza (15-ös faktorral), ami a L'Oréal szabadalma. Erre egyébként szükség is van, mert a retinol fényérzékenyít, tehát amúgy is célszerű naptejet kenni az arcunkra, ha ilyen krémet használunk.

A revitaliftből van tégelyes nappali és éjszakai krém is, de én kifejezetten azért választottam a flakonosat, mert sokkal higiénikusabb, nem viszek bele bacikat az ujjammal. Azonkívül a levegőtől hermetikusan elzárt hatóanyagok sokkal stabilabban megmaradnak így a krémben, mint a tégelyes változatban. A pumpás kinyomófej jól szabályozható, tehát nem nyomódik ki belőle túl sok krém egyszerre. A halvány barackszínű krém könnyű állagú, enyhe, finom illata van és jól szétkenhető. Matt érzetet ad, de az én bőrömön mégis valahogyan fénylik és lehetletnyit ragad, ezért sem használnám nappalra, de lehet, hogy ez a kevert bőrtípusom miatt van és másnak nem fénylik tőle az arca.

Ezt a krémet hónapok óta használom, de mégsem tudok biztosat állítani a hatásosságáról. Az egyetlen ráncom a homlokom tetején látható mimikai ráncocska, amelynek a mélysége szerintem nem változott se negatív, se pozitív irányba. Tehát tutira nem tüntette el a revitalift, viszont mélyebb sem lett, ami persze lehet, hogy a retinol áldásos hatása. Összességében úgy gondolom, hogy a revitalift regeneráló krém jó eredményt mutat az arcom simaságának megőrzésében. Felkenés utáni állaga miatt viszont szerintem kevert vagy zsíros bőrűeknek nappalra nem annyira jó, de éjszakai krémnek kiváló. A pumpás adagolófejnek köszönhetően gazdaságos, így az átlagosan 4500 forintos ár talán nem annyira vészes az 50 ml-es flakonért, hiszen jó sokáig tart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése