2009. december 22., kedd

Lancôme Aqua Fusion szájfény


A legelső poszt a blogon egy olyan termékről szól, ami mindig a táskámban van és mégsem a kedvencem. Impulzus-vásárlás során került a birtokomba, a szöveg a tubuson (continuously infusing moisture + glossy lip balm) azt ígérte, hogy egyszerre hidratálja az ajkamat és még szép fényt is ad, így aztán nem tudtam neki ellenállni. A 15 ml-es kis tubus ferdén levágott kinyomó fejben végződik, így a balzsam mindenféle segédeszköz (ujj, ecset) nélkül felkenhető a szájra. A krémes zselé opálos fehér színű és gyöngyházasan csillogó, könnyen szétterül az ajkon, kicsit hűsítő, mert mentát is tartalmaz és nem ragad, legalábbis egy ideig. Igazából ezért is vettem meg, mert kipróbáláskor nem volt ragacsos, viszont puha érzetet adott a számnak. Kb. 2 óra elteltével azonban, ha addig nem nyalja le az ember, elkezd ragadni, nyilván ahogy a nedvesség párolog belőle, és ilyenkor már az újrakenés sem az igazi valahogy. A másik problémám vele az erős illata és íze, ami amúgy friss-tengeres-tisztaságszag, leginkább arckrémek illatára emlékeztet, de sajnos az íze is olyan, mint amikor véletlenül belekenődik az arckrém a számba – számomra nagyon nem kellemes.

Összefoglalva: az Aqua Fusion szájfény jól hidratál, egy ideig nem ragad, szép és visszafogott fényt ad az ajkaknak, az illata és az íze nekem túl erős. Én 16 euróért vettem úgy másfél éve, szerintem a hazai boltokban is 4-5 ezer forint körül lehet az ára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése