2009. december 29., kedd

Clinique Turnaround Concentrate



A Clinique honlapja ez mondja a szérumról:

"High-performance cocktail of exfoliating ingredients prompts a renewal process that is multilevel, time-released. Speeds fresh cells to the surface. Continually unveils brighter, more radiant skin. Leaves skin with a velvety feel and a perfected look. 
Skin Types: All  
Concern: Dullness"
    Vagyis: Bőrhámlasztó összetevők olyan magas hatásfokú kombinációja, amely több szinten és hosszú időn keresztül hatva újítja meg a bőrt. Az új sejtek gyorsabban a bőr felszínére kerülnek. Folyamatosan ragyogóbb bőrt eredményez, bársonyos érzetet és még tökéletesebb bőrképet ad.
    Bőrtípus: Mind
    Probléma: Szürke, fakó bőr

    Kétszer is volt alkalmam a Turnaround concentrate-et használni, egyszer én magam vásároltam meg, másodjára ajándékba kaptam. Igazából az Estée Lauder Idealist skin refinisher szérumja volt a szívem vágya, de az olyan sokba került, hogy soha nem szántam rá magam a beszerzésére. Amikor a Clinique piacra dobta ezt a terméket nagyon megörültem, mert ugyanazt ígérte mint az Idealist, de barátibb áron. Aztán azt is gondoltam, hogy ugye ezek egy cég tulajdonképp, hátha nem is különbözik a két krém annyira. Az Idealistet csak üzletben próbáltam ki, de teljesen lenyűgözött, hogy milyen bársonyossá változtatta azt a kicsi bőrfelületet, ahová felkentem. A Turnaround is azzal fogott meg, hogy ugyanezt a matt, sima és hihetetlenül bársonyos bőrt eredményezte.

    Tehát megvettem egy 30 ml-es flakont. Praktikusan pumpás adagolóval készül, ez sokkal jobb mint a tégely. A nyomófej jól kezelhető és nem szennyeződik a krém a belenyúlkálástól. Az átlátszó műanyag flakonban látszik, hogy hol tartunk a használatban és a végén az adagolófej lecsavarozható, így ki tudjuk nyerni az utolsó cseppeket is ebből az elég drága arcápolóból. A szérum maga krémes-zselés állagú, nagyon könnyen eloszlatható, hamar beszívódik és a szokásos semleges, kicsit kémiaszertár illata van, amit a Clinique-től megszokhattunk. Azonnal nagyon matt és bársonyos lesz tőle a bőr. Én naponta 2x használtam, úgy, hogy tisztítás után ez volt az első réteg, aztán erre jött reggel a hidratáló krémem, este pedig a retinolos ápolóm. (Itt annyit megjegyeznék, hogy pár hét után nem tudtam együtt használni a retinolos krémemmel, mert viszkető piros kiütések jelentek meg a bőrömön, szerintem sok volt a Turnaround hámlasztása és a retinol szárító hatása egyszerre.)

    Ami az ígért hatást illeti, tudniillik, hogy bőrmegújító, arról nem sok pozitívat tudok sajnos elmondani. Összesen a két flakont (másodjára 50 miliset kaptam ajándékba) több hónapig használtam, és a bőrhámlasztás próbája az volt, hogy nem használtam 2 hétig pluszban semmilyen bőrradírt. Azt gondolom, hogy ha a Clinique úgy működik, ahogy a termékleírásban szerepel, akkor így is simának kellett volna lennie a bőrömnek. Hát nem így történt. Volt a bőröm felszínén egy mesterséges bársonyos réteg, amit a szérum képezett, de alatta a bőröm egyre elszarusodottabb lett, szinte úgy éreztem, hogy fuldoklik az elhalt sejtrétegek alatt. 2 hét után kénytelen voltam elővenni a jól bevált arcradíromat és újra rendszeresen használni.

    Összességében nekem sajnos nem vált be a Turnaround concentrate, és ezek után igazán érdekelne, hogy vajon a "nagytestvér" a Lauder Idealist vajon működik-e...

    A Clinique Turnaround Concentrate 30 és 50 ml-es kiszerelésben kapható, a kisebb flakon 12 ezer, a nagyobb 16 ezer forint körüli áron.








    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése